مرداب آبکنار
گیلکی-محلی
درباره وبلاگ


دوستان عزیز قدمتان روی چشم .زندگی شما مانند گلهای نیلوفر مرداب زیبا وبا طراوت باشد.با ارسال مطالب وعکس مرا درپربارنمودن وبلاک یاری نمایید.
آخرین مطالب
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 9:58 :: نويسنده :

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اسفناج و فواید موثر آن برای ساخت عضلات
 
آيا کارتون ملوان زبل را به ياد داريد. ملوان زبل اسفناج مي خورد و پس از خوردن آن بلافاصله بازوهايش باد کرده و به يک قهرمان اسطوره اي مبدل مي شد. آيا واقعاً اين کارتون يک داستان ساختگي است و يا واقعاً خوردن اسفناج با رشد عضلات ارتباط دارد؟
دانشمندان ثابت کرده اند که اسفناج واقعاً داراي خواص استروئيدي است. شايد به همين خاطر است که متخصصان، افزودن سبزيجات سبز رنگ به رژيم غذايي روزانه بدنسازها را اينقدر توصيه مي کنند.
 
 



ادامه مطلب ...

با این خوراکی ها سرنوشت تان را تغییر دهید

درزندگی همه ما شرایطی پیش می آید که باعث تغییر خلق و خو وافزایش استرس ما می شود.در این زمینه می توان از مواد غذایی استفاده کرد که روی خلق و خوی ما تاثیر مثبت می گذارد.در سایت «Preven tion» به چند موقعیت و ماده غذایی مفید در آن شرایط اشاره شده است.


 
جلسه خواستگاری / چای بابونه
طبیعی است که در اولین روز خواستگاری احساس اضطراب می کنید. ممکن است این اضطراب به این دلیل باشد که نمی دانید طرف مقابل چه برداشتی از شما در اولین جلسه خواستگاری خواهد داشت. خوب است برای آرام کردن خود یک فنجان چای بابونه بنوشید. اثر آرامبخشی این چای به قدری زیاد است که علایم اختلال اضطراب را به خوبی کاهش می دهد.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:پوست,زیبا, :: 19:13 :: نويسنده : محمد سوبری

با مواد طبیعی صورت تان را زیبا کنید!
داشتن صورت و اندامی زیبا مستلزم تغذیه سالم است. برخی از بهترین راه حل های زیبایی، استفاده ازموادغذایی ساده ای است که در آشپزخانه یا مغازه های عطاری یافت می شود. مهم ترین نکته درباره غذاهای طبیعی این است که این غذاها فاقد مواد نگهدارنده، شیمیایی یا اسانس هایی است که در بسیاری از محصولات تجاری وجود دارد. می توان از این مواد غذایی طبیعی برای معالجه به صورت طبیعی استفاده کرد و البته این مواد غذایی راهی سریع برای رسیدن به زیبایی در خانه هم هستند.

● نوشیدنی دوست پوست شما

 



ادامه مطلب ...


       با 9 ماده غذایی بدنتان را در زمستان بیمه کنید

راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 10 ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
 


 

زمستان پشت در است، از همین الآن لباس‌های گرم از گنجه ها بیرون آمده، نوک بینی‌ها قرمز شده، لیز خوردن‌ها شروع شده و پتوها خیلی عزیز شده‌اند. گاه گداری هم می‌بینید که بدنتان انرژی کم می‌آورد و زود خسته می‌شوید. طبیعی است که در فصل سرما آدم به انرژی بیشتری نیاز داشته باشد. راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به ٩ ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم. توصیه مان این است به جای خوردن دارو پولتان را صرف مواد غذایی مفید کنید. با ما همراه باشید.


 

 

کیوی

اگر مسابقه‌ای بین کیوی و پرتقال بگذارند تا مشخص شود ویتامین C کدام بیشتر است به نظرتان دست کدام بالا می‌رود؟ درست گفتید: کیوی! بدانید برای این که در فصل سرما شاداب و سرحال باشید به ویتامین C نیاز دارید. این ویتامین یک قهرمان ضدخستگی است. از این گذشته ویتامین C باعث جذب حداکثری آهن می‌شود. حتماً می‌دانید که آهن نیز برای مقابله با خستگی و بی حالی لازم و ضروری است.

البته کیوی تنها قهرمان ویتامین C نیست بلکه در این میوه‌ی پشمالو ویتامین E و B6 نیز وجود دارد برای همین یک میوه‌ی انرژی زا، تقویت کننده و مفید است. پس بفرمایید کیوی!

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 دی 1391برچسب:غذا,انار,پزشکی, :: 8:59 :: نويسنده : محمد سوبری

 

انار این میوه بهشتی که میگن اگر یک نفر یک انار به تنهایی ودانه دانه بخورد به بهشت می رود.ولی ما کارمندها به علت گرانی یک انار راخانوادگی می خوریم فواید زیادی دارد.

انار را می توان میوه زندگی نامید . بسیاری از عناصر و ویتامین هایی که بدن برای یک زندگی سالم نیاز دارد در انار یافت می شود.

با هم ۱۰ فایده اصلی خوردن انار و نقش آن در زندگی سالم را بررسی می کنیم :
 

 

۱ .انار دارای ۱۵ اسید آمینه است که  ۶ نوع ازاین اسیدها در هیچ میوه دیگری به جز انار یافت نمی شود. این خاصیت برای گیاه خوران  بسیار مناسب است زیرا آن ۶ اسید آمینه غیر از انار فقط در گوشت وجود دارند .

 

۲ . انار قلب را سالم نگه می دارد.و درصد ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی را در خود کاهش می دهد .این خاصیت به این دلیل است که انار عروق و شریان های خونی را انعطاف پذیر نگه داشته و از سفت شدن آن جلوگیری کرده و بدین ترتیب گردش خون به راحتی صورت می گیرد.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 459
بازدید کل : 53390
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


تماس با ما
استخاره آنلاین با قرآن کریم




Google Erth mordab abkenar

code navidi

ZIP Code List

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین